:: Congrats To My Little Sister ! ::

Assalammualaikum...

Sebelum aku nak berehat , aku nak share kegembiraan aku sebagai abg kpda seorang adik yg berjaya mendapat keputusan STRAIGHT A dalam 9 subject yang dia amik dalam SPM yang diumumkan semalam.

Dalam salasilah keluarga aku , hanya dia sorg sja yang success dalam SPM , berbanding abg sulung dia nie , kakak n abg dia lagi sorg . (Aku ngaji nie kurg sket hehe) 

Adik bongsu aku nie tak len dan tak bukan , SITI NOR FAREHAH BT ZAKARIA , atau nama glamour Facebooknya , Icha Fariha .

Jadi , tahniah adikku . Moga lepas nie terus maju kedepan dan sentiasa memandang kebawah agar adik tak leka dengan kejayaan nie sahaja .

p/s : Bulan nie kena spent duit sebab dah janji nak bagi hadiah kat dia . Rasa nyesal plak berjanji dulu . hahahahahaha !!

Congrats Icha Fariha !

Assalammualaikum ...

5 comments:

  Anonymous

March 24, 2011 at 6:18 AM

tahniah icha fariha..
abg dia terer kat poli..ngehehe..=)

  Unknown

March 24, 2011 at 8:00 AM

abg dia teror kot len. hahaha

  Pendekar

March 24, 2011 at 8:09 AM

Kak syeida ; aip2 , mana da terer kat poli . perli2 .

Wan ; teror kot mana tu ? haha

  icha fariha

March 24, 2011 at 8:56 AM

tenkiu.... dok pikir lagi niee.. nak2 aper..
wuhuuu.. apa2 pon kna pau abah dulu.. yeyee

  AppLe oR ManGgO ^_^

April 10, 2011 at 6:15 PM

icha mintak kat abg iphone 4 tau~
xpun mintak iPad..
hahahaha~