:: Salam Perkenalan ::

Assalammualaikum ...

Nie adalah 1st post aku dan jugak 1st blog aku dalam sejarah hidup aku yang sudah pun berusia 25 tahun . Secara jujurnya aku sendiri pun tak paham macam mana aku boleh terdetik hati nak wujudkan satu blog . Mungkin sebab aku nak cari satu "platform" untuk aku kongsi "something" dengan hampa semua . Haha .


Tapi yang PASTINYA , blog y bakal di"update" ini bukan tempat aku meluahkan perasaan ataupun tempat aku memaki hamun , merendahkan martabat mahupun menjatuhkan air muka hamba-hamba Allah dimuka bumi yang indah ini . Aku "just" ingin berkongsi pengalaman , idea-idea serta sedikit sebanyak info-info yang aku dapat mengenai KOMPUTER atau dalam bahasa baratnya "COMPUTER" . (Ceh , ubah 'K' ja pun huhu)


So , disebabkan nie "posting" pertama aku (dan aku pun dah kekeringan idea) , aku taknak melarat-larat menaip benda2 yang tak penting dan membosankan . Jadi nantikan la "posting" aku yang seterusnya .


Assalammualaikum ....

0 comments: